آتش درون

مهم این نیست که قطره باشی یا اقیانوس مهم این است که آسمان در تو منعکس شود .

آتش درون

مهم این نیست که قطره باشی یا اقیانوس مهم این است که آسمان در تو منعکس شود .

تولدمه ....

 

تولدمه .یک سال بزرگتر شدم ..... 

برای خودم باید تولد بگیرم هنوز کسی به من تبریک نگفته که تولدم مبارک باشه  

پس خودم به خودم میگم تولدم مبارک  

تولد تولد تولدت مبارک  

مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی  

بیا شمع ها رو فوت کن که صد صد صد صد سال زنده باشی ........................

آهسته تر بیا ...

75.jpg


 


 

آهسته تر بیا


غوغا نکن که دلم
 

با شور دردناک نفس های گرم تو

بی تاب می شود .

آهسته تر بیا،دلواپسم نکن،


 

برای خاطره بازی
 

فرصت ، همیشه هست .


وقتی تو می رسی


احساس می کنم


سکوت می شکند


ثانیه ها گرم می شوند


فاصله ، از لای انتظار پنجره


فرار می کند


آغوش می شود تمام تنم از نگاه تو

 

جایی برای کلام نیست


خاطره ، خود با تمام آنچه هست


میان چشم های عاشق ما

 

حرف می زند


و آرام


برگ می خورد وقتی تو می رسی


زندگی ، با تو می رسد


لبخند ، با تو می رسد

احساس می کنم

 

جایی ، میان پلک های مدام اضطراب

 

برای ما ساخته اند
 

احساس می کنم

ما را درون هاله ای از عطر و آرزو

انداخته اند .

وقتی تو می رسی

عاشق تر از همیشه ی حرف ها،حرف می زنم

شیرین تر از همیشه ی بغض ها،بغض می کنم

وقتی تو می رسی

من، به تمام آنچه دوست دارمَش

می رسم...!

 

 

شاید نمی فهمیدی ...

به تکاپو می افتی...در غربت بیابان ,در کوچ شبانه پرستوها

در لحظه وصال موج و ساحل دنبال عشق می گردی.
دیر شده خیلی دیر

 


hamtaraneh.com


هر روز دوست داشتن را به فردا می انداختی و حالا می بینی دیگر فردا یی وجود ندارد
سالها چشمت را به رویش بسته بودی و نمی دانستی

و یا شاید نمی فهمیدی